onsdag 18 mars 2009

jag har börjat kolla runt lite här på nätet vad det finns för alternativ på klänningar till tjejerna
som dom kan ha på dopet.
jag menar, det är ju skoj om det är klänningar som kan användas även vid andra tillfällen sen.
så jag kollar runt. men modet är lite svårt just nu tycker jag !
eller så är det väl så att man måste se plaggen på för att bilda sig en uppfattning !
så jag får väl ta alla barnen och åka till stan en hel dag och pröva klänningar !
och så måste ju Leo också ha något snyggt efter dopklänningen !
och så ska jag även handla till petri ! för det klarar han inte själv.
han behöver hjälp med det ! så vi får se om jag kan hitta snygga jeans och någon snygg tröjja till honom också. men jag tänkte börja med barnen för dom är svårast att klä ! och det kostar mest !
så jag kanske måste ta det lite då och då för att ha råd.
för sen tillkommer ju en massa annat också!

inbjudningskorten har jag nog inhandlat allt till. så dom är betalda. det är bara frimärken som kommer tillkomma. och kanske kuvert ! men det är ju lugnt.
det är mycket planerande och jag gör ju allt sånt själv för min sambo har ju ett jobb att sköta och han litar nog på att det blir bra som jag planerar ! hi hi !!!

klockan är mycket och det börjar bli dags att sova!
håll tummarna för att bilen finns kvar i morgon så att den kommer till mig på fredag !
det skulle va underbart att återigen kunna åka vart man vill !
kunna fika med vem man vill.
jag håller i alla fall mina tummar för det !


nu ska jag sova. och en sak till ni kan hålla tummarna för är att vågen har rört sig lite mer neråt i morgon ! då min syster kanske kommer på besök. det blir trevligt !
jag hoppas i alla fall att vågen visar några gram mindre !
jag har ju gått en hel del i dag. är uppe i 12000 steg med stegräknaren. så jag hoppas...

solen måste komma i morgon också. så att man får lusten att prommenera längre !
det är ju så härligt ! och leo mår så mycket bättre av att få vara ute en liten stund varje dag !

nu ska jag sova!
god natt på er !

natti natti !

puss !

Inga kommentarer: