onsdag 18 mars 2009

sjutsingen va dagen gick fort idag!
va de solen som gjorde det eller va det någe annat ?
jag vet inte,men dagen bara sprang förbi !!
och vilken toppen dag !
solen har skinit och jag har varit ute och gått två gånger !
och jag njöt verkliegn av att få sol på mig !

nu har jag frmodligen hitat en bil. som är besiktad i januari.
den är en 95:a och får toppen bra enligt han som säljer den ! så det får man väl lita på då !
den finns i stockholm, så kanske att vi kan ta hem den på fredag. så i så fall har vi bil i helgen.
och kan hitta på någe skoj med barnen !
de vore toppen det !

vågen har rört sig lite neråt igen! vilket känns toppen. men det går långsamt.
och alla säger att jag ska ha tålamod för att jag nyligen har fått bebis.
men han är ju 2 och en halv månad nu.
det känns inte osm så nyligen längre. så nu vill jag verkligen gå ner ! massor !
och när lönen kommer så ska jag köpa fitness programmet och börja träna !
ska bli super skönt !
saknar friskis och svettis en hel del ! men det får väl vänta antar jag !
synd ! men så är det med vissa saker.
till hösten kanske jag kan börja med det igen !
det beror ju lite på hur länge jag ammar också !


idag har jag pratat med kyrkan, så vi har bokat preliminärt för dopet den 23 maj.
ska bara kolla om våra släktingar kan då ! så så många som möjligt kan komma !
det vore så himla skoj !
sen är det dags att sätta fart och göra inbjudningskort och planera allt. så lite tid finns ju men inte mycket !
eftersom jag ska göra alla inbjudningskort själv så är det dags att sätta fart !
jag hoppas att våren är i full blom och att solen skiner den dagen !
så gäller de ju också att bestäma vilken kyrka och vilken hembygdsgård. eller alternativt bestämma oss för om vi ska ha fikat hemma .
vi får helt enkelt se !
så måste man göra en massa saker !
härligt 1 då har jag något att fokusera på !
idag beställde jag min klänning som jag kansek ska ha då !
blir spännande att se om den passar bra på !
jag som inte haft klänning på så många år !

nej nu ska jag lägga tjejerna och sen ska jag se arga snickaren på tv.
men jag skriver snart igen !

puss och kram på er !!!

Inga kommentarer: