fredag 20 mars 2009

fredag kväll och lite mys framför tv.
skönt att ha barnen hemma.
så dom ville att vi skulle se let´s dance så det har vi gjort.
och ätit lite chips och dip.
mysigt ! Leo somnade på mitt bröst som vanligt och nu sover han i sin säng ! så himla skönt för honom !
jag är också jätte trött så det blir nog tyvärr sängen för mig också snart ! jag är inte mycket till sällskap för min sambo !
men men, det gäller att passa på och sova när man får !
man vet aldrig när Leo bestämmer sig för att vara vaken på nätterna.
bebisar är ju lite så !
men just nu sover han gott i sin säng !

i morgon hoppas jag att det blir fint väder så hela familjen kan gå på prommenad bort till affären, det skulle vara skönt!
vi gjorde ju det förr förra helgen och trots att det va kallt så va de mysigt ! och nu har jag kommit igång med mina promander igen så jag hoppas att jag kan gå minst 6 dagar i veckan långisar !
kilona ska väck de sista...
men en rolig sak va i alla fall att jag fick hem ett par byxor från tradera idag och dom satt helt perfekt !
och det är ju kul ! det får en att känna sig lite snygg för en gångs skull ! så det är bara att njuta av den känslan !

i övrigt i morgon händer det nog inte så mycket !
jag hoppas att jag hittar en bil så vi kan åka och hämta !
jag vill ha en bil nu !!!
håll tummarna för att vi hittar en ! om inte så kan väl någon ge mig en ?

nu ska jag lägga stumpan !
men jag skriver nog mer i morgon !

puss och kram och natti natti !

Inga kommentarer: