tisdag 13 juli 2010

ännu en varm dag !

ja fy sjuttsingen va varmt det är idag.
och alla säger man ska inte klaga.
nehe... men varför får man klaga på snöslask, regn och andra väder för då ?
jag klagar på värmen om den inte är skön.
och just nu är den lite väl varm för min smak. även om jag njuter av sommaren.
leo älskar att vara ute.
så vi spenderar ju mycket av våra dagar på baksidan i skuggan.
leker med vattenslangen och i sandlådan.
men man orkar inte göra mycket mer.
jag skulle egentligen behöva klippa gräset idag så vi får se om jag tar det sen.
i övrigt blir det nog inte så mycket gjort här.
tjejerna är hemma idag men jag vet inte vad dom vill hitta på !
får se vad dom säger sen när dagen kommit igång lite mer.
petri jobbar ju men är hemma ca halv fem. vet inte om vi har ork att åka med båten en sväng då eller om det blir något annat !


om en vecka är det dags för tillväxtultra för oss.
jag hoppas verkligen allt ser bra ut !
då ska vi ju också träffa överläkaren på förlossningen för att diskutera om jag ska bli snittad eller om jag ska föda vaginalt!
jag längtar enormt mycket just nu !
även om jag verkligen älskar att ligga och mysa med min hoppande mage och skulle gärna vara gravid varje dag livet ut ! hi hi !
men jag längtar efter en liten bebis till. och jag längtar efter att få gå ner i vikt igen. kunna använda lite snyggare kläder och börja träna.... skulle va super skönt...just nu kan jag inte gå allt för långa prommenader ens!
men det kommer vart efter !



nej, nu ska jag ringa min man. sen ska jag fixa till oss och gå ut tror jag !

puss och kram på er !

och ha en toppen dag i värmen !


Inga kommentarer: