tisdag 13 juli 2010

jag önskar att det blev lite åska nu !
rensa ut luften lite..
för nu börjar värmen bli lite för intensiv.
jag har haft lite onda elaka förverkar idag tack vare värmen tror jag !
för än så länge ska inte någon bebis ut...
sju veckor till ca är det ju kvar till beräknad förlossning och om det blir planerat snitt så är det fem veckor och lite till kvar !
det börjar ju dra ihop sig.
tiden går ju så fort. tycker inte det va länge sen man gick där och räkna in för halvtid. och nu är man i slutet. i alla fall i månad sju.
vecka 33 av 40. och om jag läst mig till det rätt så är man fullgången från vecka 37 till 42. allt inom den ramen är fullgånget säger dom !
så i så fall räknas ju jag som full gången om en månad.
nu är det i alla fall mindre än två månader kvar till datumet barnmorskan satt 9/9-10.

sitter här med min lilla mage och det börjar bli svalt ute !
Leo är så varm i sängen så jag har ställt in en bordfläkt i sovrummet som kanske gör någon nytta !
känns dock inte som så stor skillnad.men nu sover han lite lugnare än han gjorde tidigare på kvällen !


nu är det dags att säga god natt till tjejerna.
sen ska jag sätta mig i svalkan och varva ner med en kopp kaffe och en macka.
Leo och tjejerna fick bada i yxningen tidigare så det va skönt för dom !
Leo har börjat gilla att plaska på allvar nu ! härligt att han inte är rädd.


här är min mage.



Inga kommentarer: