lördag 17 juli 2010

helgen går sin gilla gång !

ja, idag är det lördag. fredagen passerade ganska fort !
vi gjorde inte särskilt mycket.
eller förmiddagen blev lite panikartad då felicia hade ont i örat och jag ringde vårdcentralen eftersom det rann var från örat. och dom ville att vi kom in. och det är ju helt ok. men jag pratade med dom halv elva och dom hade en tid kvart över elva..... det tar ju ca 30 minuter för oss att komma på plats. men vi hann så när som på fem minuter !
så felicia har inflammation i yttre hörselgången. fick några droppar till det som tydligen ska vara bra. och så får hon ha vitlök i örat på natten så ska vi nog få bort den där skiten !
hon hade feber i går kväll... hängig som bara den.
kim och kim kom hit och vi skulle provköra ringen efter båten.
men petri fick åka själv med kim och kim och ellen för Leo va trött och ville sova och felicia hade feber och va hängig så vi stannade hemma.
och det va skönt för jag va inte heller super pigg.

när dom va på väg hem hände en trafik olycka vid yxningscampingen. så jag blev jätte orolig.
men dom kom hem oskadda.... men det va obehagligt att höra ambulansen.
enligt nt.se så blev ingen svårt skadad och de va ju skönt att höra !
sen satt vi och kollade tv och petri kollade lite på datan under kvällen, tjejerna la sig vid tio hugget.

idag har det utfärdats en klass 1 varning för åska i östergötand. och just nu kan man höra åskan i kanterna mullra. så mysigt !
så det blir en mulen dag. undra vad man ska hitta på för någe?
jag har inga förslag och vi har knappt inga pengar !
finns de några gratis alternativ?


nu ska jag nog sätta fart.... elda och kasta alla i duschen.
sen får vi väl se vad dagen ska föra med sig !


hoppas ni får en bra och trevlig dag...

hej svejs !

Inga kommentarer: