torsdag 15 juli 2010

vilken natt !

ja vilken natt. knappt sovit något...
bebis har haft motionsövningar hela natten.
till följd av det så har jag haft sammandragningar
till och från. onda sådana.
och eftersom det har varit varmt så har varken petri eller
leo legat still. utan hoppat och snarkat och låtit mest hela tiden !
och varmt som tusan har det varit.
fattar inte att någon kan sova när det är så här ! fy bubblan !

men lite sömn har jag i alla fall fått så nog ska man väl orka med dagen !
eller jag hoppas det i alla fall. och jag hoppas att det lugnar ner sig med sammandragningar och förvärkar så man kan njuta av dagen !
varmt kommer det säkert att vara även om det är lite bris .

idag har jag inga direkt mål med tillvaron funderar på att byta gardiner i barnens rum.
men det beror lite på hur mycket hjälp jag kan få av tjejerna och hur mina sammandragningar utvecklar sig ! ingen höjdare att klättra runt med sammandragningar annars.
jag tänkte även plantera om några av mina inne blommor så dom får lite kärlek och omsorg.
och då kan ju Leo va med om jag tar dom till baksidan.
i övrigt är det ganska planlöst !
i morgon har jag heller inga direkta planer, men då är det fredag och petri slutar 13. så jag antar att det blir en sväng med båten och tjejerna vill ju pröva båtleksaken vi köpte förra veckan !
så det blir nog att göra det under fredagen !
på måndag ska ju tjejerna åka och vara hos sina andra föräldrar i två veckor.
skönt för dom att få hitta på något annat än "bara" vara hemma på sommarlovet.
men det kommer att bli tyst och konstigt här hemma.
och Leo kommer nog att undra ! han tycker ju inte om när dom är borta över en helg.


nu ska jag fixa till mig och piggna till lite.
dricka mitt kaffe och fixa i ordning Leo.
men jag skriver kanske senare !


kram på er !

Inga kommentarer: