lördag 18 april 2009

det blev ingen ute dag idag !
det va ju kallt som tusan trots solen !
men vi åkte i alla fall till sörping
så barnen fick handla godis.
och vi andlade lite mat på willys.
det blev tacos till mat idag.
det är ganska bra mat för mig. sallad är ju det bästa jag vet
och det är lättsamt för mig att äta.
jag gick upp klockan halv fem i morse.
Leo vaknade då.
så jag började dagen med att äta en lätt frukost och sen
fixade jag i ordning lite.
mös med leo och tog det allmänt lugnt.
sen somnade han om, så jag eldade och plockade ordning i köket.
och så tränade jag på wii i 30 minuter.
det va jätte skönt.
och lagom när jag va klar så vaknade Leo.
ganska smidigt.
då gick jag upp och väckte petri och sen tog jag en dusch.
mycket skönt.
så dagen har varit allmänt mysig.
vi har busat och mysit hela dagen hela amiljen.
alla har nig haft en toppen dag.
bara synd att det va så kallt ute !

hoppas att det blir varmare i morgon !
jag har ju lite att göra ute också !
men det tänker ja inte göra om det är kallt.
men jag ska måla klart spegeln i hallen och eventuellt hyllorna.
så ska dom upp. för nu vill jag bli klar.
så jag måste be petri hjälpa mig med det sista!


ja. nu är det snart dags för mig att sova.
är så himla trött.
inte så konstigt när jag varit vaken så länge !
men jag skriver förmodligen igen i morgon !

puss och kram allihopa !


go natt !

Inga kommentarer: