söndag 12 april 2009

härligt med förändringar !

men ack så jobbigt !
nu har jag börjar måla om hallen.
den ska bli mörkgrå nertill och ljusgrå upptill
och så ska alla dörrar och lister vara svarta.
jag tror att det kommer att bli snyggt !
för sen har vi ju även en nyans grå i tv rummet
som ligger vägg i vägg med hallen ! bara ett valv som skiljer dom åt!
sen tänkte jag satsa på lite mer svart inredning och lite mer växter i hallen
så det ser välkomnande ut !
egentligen vet jag inte varför jag påbörjade detta projektet idag.
jag är lite trött i kroppen sen igår när vi fixade trädgården.
men det va kallt i morse och jag kände att något måste man ju hitta på med denna söndagen !
så jag skred i arbete när Leo sov. och tänkte att jag tar det i den takt Leo tillåter !
så det har jag gjort. så det är ganska mycket kvar men jag hinner nog en stund i morgon också.
och barnen kan ju också hjälpa till om dom vill !
sen kunde förmodligen syrran komma och hjälpa till på tisdag om jag behövde. !
och visst behöver man hjälp.
plus att hon har bra smak så hon kan hjälpa mig lite med inredningen !
alltid kul att förnya sig lite !

jag hoppas att det blir bra vääder i morgon också !
det är ju underbart med vårsol !
jag njuter och det är ju så skönt att Leo kan sova ute !


nu ska jag gå och lägga mig...
jag är väldigt trött.
men jag skriver säkert i morgon igen !

puss och kram på er !!!

och sov gott !!!

Inga kommentarer: