måndag 13 april 2009

går i ganska snabb takt !

ja det går ju framåt i alla fall !
det känns ju bra !
snart är hela hallen så gott som målad i de två färger som den ska vara !
sen är det alla lister och karmar kvar att måla.
och ta bort all maskering.
sen är det bara att börja plocka upp saker på väggarna.
det ska bli så otroligt skönt att få fixa i ordning !
en ljusare och trevligare hall att komma in till !
ett helt annat välkomnande !
så det ser jag ju fram i mot.
och sen när man lagt golv så kan man ta hem folk utan att behöva skämmas !
alltid trevligt !
jag måste bara komma på en vettig lösning för jackor och skor.
så se om jag lyckas med det !
jag skulle vilja ha långa skohyllor och långa hatthyllor. så man får plats med allt på en och samma inte på flera olika. nu har vi en sektion till barnen och en sektion till oss.
och visst funkar det men det ser ju inte så roligt ut !!!
man kanske skulle ge sig på att snickra en lösning ?
eller kanske inte ! hi hi !! !

nu ska jag strax hoppa i säng ! är lite trött nu efter dagens slitande med väggar och allt annat !
det ska bli otroligt skönt sen när allt är klart och man kan återgå till vardagen igen !
och bara ägna sig åt Leo de timmarna barnen är i skolan !
och sen till barnen och allt annat !
nu känns det som jag får sätta hallen före allt.
inte före barnen så klart. men man får ändå dåligt samvete för att man inte har 100% riktat till dom ! men det ska man väl inte ha !
man kan ju inte ge allt jämnt !

i morgon är ju en ny dag.
och jag hinner ju med en del då med !
om jag får lite sömn...
så det är dags att söga natti natti !
nu ska jag krama kudden !

sov gott !

Inga kommentarer: