onsdag 15 april 2009

det går framåt i hallen.
men inte så fort som jag skulle vilja !
så nu är ytterdörren och listerna runt den svart. och valvet är svart !
resten ska fortsätta vara vitt.
petri tyckte väl så där om att ytter dörren blev svart !
men nu är det så . så då får det va !

ikväll är jag trött och lite deppig !
ska äta kvällsmat snart och sen är det dags att sova.
det är nog lika bra att sova när man känner sig deppig !
man har ändå inget utbyta av att vara vaken !

i morgon ska jag nog bara damsuga och torka golv på nedervåningen.
och så ska jag nog passa på att vara ute lite !
ta en promenad med Leo och njuta av soeln ifall den behagar att lysa.
tror jag ! om jag inte bara släpper allt och drar till stan !
men det vet jag inte än!
jag har en ny barnstol att hämta på lekhuset!
en som Leo kan ha ända tills han blir fyra år!
så det är kanon !
best i test enligt folksam !
jag skulle egentligen behöva komma hemifrån. jag ska fundera lite på det !

nu ska jag lägga des tora tjejerna !
Leo sover redan i sin säng !
och snart är det min tur också !
jag skriver förmodligen i morgon igen !

kram på er allihopa !
natti natti !!!

Inga kommentarer: