tisdag 14 april 2009





in progress....

nu händer det massor i hallen.
eller jag försöker passa på när leo sover.
och det ger ju resultat.
så nu är alla stora ytor målade och kvar är listerna och dörrarna.
det är mycket jobb med det också.
men det går ju framåt.
tyvärr kunde inte min syster komma idag för hennes son fick magsjuka...
så jag har gjort allt själv idag.
tjejerna hjälpte mig ju igår.
jag vet inte när jag kan ta listerna men jag hoppas på att få de gjort idag eller i morgon.

jag ska även måla hatthyllan svart.
detaljerna i hallen
ska gå i svart...
det kommer nog bli snyggt.














idag kommer det en tjej som ska titta på diesel eftersom vi kanske ska sälja honom.
det känns hårt i hjärtat. men man måste orka ge djuren va dom behöver och det gör inte jag ensam.
och när petri jobbar heltid och barnen går i skolan och michelle kommer bo mer och mer i stan i höst. så de e ju jag som måste ta vovvarna.
och med leo och kanske fler bebisar vart efter så vet jag inte om jag orkar....


jag hoppas att alla jag bjudit på dopet kommer.
och att solen är framme. nu är det inte så långt kvar och jag måste bestämma sånger och upplägget.
det är lite pirrigt...
men det blir nog en fin dag.
bara fubderar på vad vi ska ge i doppresent.
en sked eller ett smycke.?


ja ja. nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mysa vidare med Leo. som sover på min axel just nu... så det är pekfinger valsen idag....

ha en bra dag allihopa...

puss & kram....

Inga kommentarer: