torsdag 23 juni 2011

dagarna går!

dagarna går sin gilla gång... idag är det dag 4 i fastan.
torsdag. och när den här dagen är över så har jag fastat i fyra dygn.
så det är väl ganska duktigt .
i morgon kväll får jag ju fuska , tänkte jag skulle äta lite feta ost sallad , grillat kött och lite jordgubbar.
mer än så behöver det ju inte bli!
1,4 kilo på 3 dagar är väl helt ok! så skulle jag gå ner 3 kilo första veckan och hålla den hastigheten hela tiden de här 6 veckorna så skulle jag totalt gå ner 18 kilo. men sån tur har jag nog inte. men om jag kunde gå ner 13 kilo på 6 veckor så skulle jag behöva dra ett snitt på 2,1 kilo/vecka. vilket är ganska mycket.
och säkert svårt att åstadkomma!
men jag hoppas på att klara det.


idag har jag än så länge inte gjort så mycket eftersom telefonen ringt en massa.
trevligt i och för sig, men man får inte så mycke gjort...
men det får man väl ta ibland...
snart är det dags att hämta Leo , sen ska jag duscha.
sen kommer väl dagen mest bestå av att städa och plocka. för det regnar som tusan ute så mycket annat finns väl inte att göra.
hoppas dom har rätt på väder prognosen. dom påstår att det ska bli sol på eftermiddagen. i så fall ska jag ta små trollen på promenad sen !

än så länge idag har det funkat bra med dieten. är hungrig men inte allt för hemskt ! har precis ätit en naturdiet bar. gott till kaffet.
ska koka bulljong när jag kommer hem från dagis.
så nästa gång jag ska äta ska klockan vara ca 14. så jag hoppas det känns ok med hungern fram till dess. får dricka en massa vatten och bulljong för att inte tänka på det ! kissar ju typ stup i kvarten bara !


ha en toppen dag ni där ute !

puss och kram !

Inga kommentarer: