torsdag 23 juni 2011

mitt på dagen !

ja mitt på dagen är det ett helvete !
är hungrig hela tiden !
då känns det jätte jobbigt att gå på diet !
så om någon har tips på hur man kan uthärda.
förutom att dricka mycket vatten. så hojta gärna till !
för det är JÄTTE jobbigt , sen mot kvällen blir det lättare igen !

snart ska vi gå ut och gå. till affären och hem.jag har även vikt en stor hög tvätt och plockat i och ur disken och eldat och duschat och plockat i ordning.
så lite kcal har jag nog förbrukat !
behöver förbruka ungefär tre fyra hundra för att ligga på mellan 700 och 800 i dagligt intag eftersom jag dricker mjölk kaffet och bulljongen innehåller 5 kcal per 5 dl.
ska kolla det innan vi går.
och förmodligen så har Petri fixat en stegräknare på mobilen och det har jag verkligen saknat på nya mobilen !
nu ska kilona rasa.....
håll tummarna för mig !


kram !


Inga kommentarer: