onsdag 22 juni 2011

dumt av mig !

ja idag har vi varit i norrköping och kollat lite loppisar och fyndat lite.
både till barnen och till mig. härligt !
kan det bli bättre än halva priset på en loppis...
Leo och Nikita fick lite nya leksaker och kläder.
jag fyndade byxor...
och några skålar till köket !
blev även en sänglampa till Leo och två par nya tofflor till Leo
ett av dom va av märket Pax och dom kostade 15 kr.
ett klipp verkligen !
sånt gillas. '
vi va även hos kim och jag bytta smycket i läppen och tog hål i näsan så nu har jag även i näsan igen. vilket känns bra för den har jag saknat.
och Petri tycker att jag passar i den !
bara att läkestaven är så himla stor... det gillas ju inte men om ett par veckor kan jag byta ! nu blir det nog inga fler piercingar tror jag !

men tyvär så när vi va i stan syndade jag...
jag va så trött och hade socker fall och huvudverk och kände mig bara blä så jag smakade 6 st godisar och en tugga av Leos cheese burgare. så idag är jag säkert uppe i minst 1000 kcal. men inte mer än 1200.
och 1200 får jag absolut inte gå över för det är ju gränser för vad man kan äta om man ska gå ner i vikt säger dom som vet !
så jag får väl se det som ett misstag och lära mig av det och ta nya tag nu !
så inget fusk alls från idag...
måste ju nå mitt del mål.
och det ska jag !
nyss räknade jag ut att jag måste väga 66 kilo för att ha ett BMI under 25. så mitt första delmål blir att gå ner 13 kilo . och sen när det är klartr ska jag ta resten och se alla dom kilona som jag går ner efter de första 13 som bonus...
men jag måste ner mer än 13. helst! men 13 är ju första målet och kravet av plastik kirurgen !


nu är jag trött och sitter och äter lite bulljong. ska åka till affären och köpa mer bulljong och så ska jag dricka lite te.
i morgon är en ny dag och dagen före midsommar !
i morgon åker Felicia till Turkiet och det värker i kroppen av oro !
om något händer henne så dödar jag hennes pappa ! fy hemska tanke !

kommande tio dagar som är kvar av VLCD ska jag va duktig. ska röra på mig och jag ska klara att gå ner 7 kilo under de här två veckorna så att det inte är så många kilon kvar sen !
längtar tills den dagen då jag kan säga att jag nått mitt mål och att jag är nöjd...
när ska den dagen komma ?
hm.... hoppas snart för jag vet inte hur länge till mitt psyke pallar !


ne j nu ska jag inte gnälla mer...

puss och kram och god natt på er !

Inga kommentarer: