lördag 25 juni 2011

snart är denna dagen också avklarad !

snart är denna dagen också avklarad och dag sex på fastan är slut !
måndag morgon har jag fastat i sju dygn och har "bara" sju dygn kvar.
så vida jag inte kör fyra dagar extra på grund av att jag fuskade på midsommar!
jag funderar på det! och sen börja byta ut ett mål till riktigt mat!
jag tror det vore en bra idé.
då kanske jag minskar mer i vikt. och nu börjar det kännas lättare !
idag har det inte blivit någon promenad eftersom jag haft flimmer migrän.
så mest har det blivit vila.
tyvärr. men nya tag i morgon ! och då kanske vi kan gå elljus spåret en sväng, det tar ca en timma och är ganska mysigt !
eller boliden runt ! också ganska mysigt !
jag skulle helst vilja ha en cykel med cykel sits och att Petri med kunde ha en cykelsits så att vi kunde cykla med barnen!
men just nu har vi bara petris cykel och en cykel sits på vinden !

hoppas vågen tickat ner lite mer i morgon ! skulle bli så glad om det faktiskt märktes ordentligt kommande vecka !
när jag fastade innan operationen gick jag ner 8 kilo nästan! det lär jag väl inte göra nu, men fem skulle va kul på två veckor. eller mer.

förlåt om jag ältar detta men det är så viktigt för mig och nu när jag verkligen känner att jag klarar att fasta och det känns helt ok så hoppas jag att det funkar ,

nyu ska jag mata klart min lilla stumpa sen är det kvälls fix med henne och sen kvällsmat för Leo och sen natti natti !
dagarna rusar fram. och jag hoppas att de sista tio dagarna också gör det !
och att jag får hem mina andra troll snart ! och att Felicia kommer hem från turkiet snart ! gillar inte att oroa mig för henne !

puss och kram på er !
skriver kanske senare igen !

Inga kommentarer: