fredag 24 juni 2011

inne på femte dagen!

ja nu är jag inne på min femte dag med vlcd.
och idag tycker jag det känns rätt så ok !
jag har hittills på fyra dygn gått ner 2,1 kilo. och det får jag väl vara nöjd med.
ska bli kul och se om jag kan ta två till tills på måndag !
då skulle jag bli överlycklig !
ännu mer över lycklig skulle jag bli om jag tog tre kilo till. men det kanske är lite för mycket begärt !
i vilket fall så känns det lite lättare idag !
men ikväll ska jag ju fuska !
det är ju midsommar ! så jag ska äta en liten kött bit på ca 100 gram och sen lite sallad med feta ost och rödlök och en liten majs kolv.... mumsigt ska det bli !
lite jordgubbar måste jag också smaka !
så får vi se om vikten fortsätter neråt i morgon med eller om jag förstör allt genom att äta lite idag !
nu ska vi som sagt gå ut och gå och handla lite! så då blir det lite förbränning där också !
hoppas dagen blir bra !


puss och kram till er allihopa !


Inga kommentarer: