fredag 24 juni 2011

paus från fastan !

ja nu har jag midsommar syndat !
så jag har ätit kött,feta ost sallad och grillad majs.
underbart gott. men inget skönt att va proppmätt.
till efterätt år vi jordgubbar med vaniljssås och snart ska jag äta det sista. lite gino.
jordgubbar med smält vit choklad och vaniljs sås. så idag är det nog över 2000 kcal som har intagits.men jag har gått en promenad och om jag skulle vilja skulle jag ju kunna ta ett varv på motions redskapen så man förbränner bort detta !
men jag vet inte !
det är ju bara midsommar en gång per år !
i morgon blir det hårda bud igen !
tyvär kommer jag väl bli besviken när vågen visar två kilo upp igen !
men, det är ju mitt egen dumma fel !
få ta en långpromenad i morgon och fasta. nu är det ju bara tio dagar kvar på den hårda fastan sen börjar de ju lätta allt eftersom !
och jag ska försöka promenera varje dag och sen efter de här två veckorna ska jag träna igen.
och då ska jag även köpa protein pulver.

fan om jag bara kunde klara det här !!! *suck*

kram på er och glad midsommar år 2011....

Inga kommentarer: